tisdag 9 juni 2009

(Bildtext) –Det hölls en tråkig invigning av ett konstverk på gymnasiet i Ljusdal, jag drog dit och gjorde den riktigt funky! Soo funky freesh!

Här ligger jag i flatan och är umgängeskåt. Det visade sig att jag behöver göra lite mer saker i skolan innan mitt andra läsår på gymnasiet är helt slut. Jag har gjort en del uppgifter i svenskan, några kvar, sen ska jag plugga matte inför mitt prov i geometri på torsdag. Men först ska jag ge mig lite relax i soffan. Kanske blir hela kvällen, har kaffe och ballerina, en folköl i kylen. Snart kommer david och hälsar på.

Hur som helst sitter Sara på flyget mot bulgarien, hon borde vara någonstans ovanför polen nu. Det suger att hon ska vara borta en vecka men jag lär ju få en glädjekick när hon kommer hem och det ser jag fram emot! Men jag saknar henne redan.

Så nu blire lite kaffe, vänner på femman och chill. Solen skiner ute men det blir definitivt en innekväll.

(ANDREAS)

Inga kommentarer: