måndag 4 maj 2009

"ett jävla väder"

Fint ute just, men man vet aldrig när den där modernatur slår till igen. Nyss var det piskregn med stormvindar och nu är det som en varm sommarkväll. Aja, helgen har varit bra och nice. Förutom att jag får panik när jag inser att jag ska köra upp om en månad och några dagar, att vi slutar i skolan om mindre än en månad, och fortfarande har vi hur mycket som helst kvar att göra.

Bortskämd blir man när man bor hos sin mormor. Allting är så sjukt, nylagad mormormat, nytvättat, en bäddad säng och så vidare. Det är som att bo på hotell tror jag.. Saknar det mesta just nu, men för att driva bort alla onskefulla saknadstankar tänker jag nu kolla på *trumvirvel* Färjan 2! *bakabisch*

puss på Li som är i Spanien, jag tänker på dig här borta..

Over&Out

Inga kommentarer: