torsdag 21 maj 2009




Fan va jag svettas. Och ändå är klockan fem över elva. Du kan ju tänka dig hur svettigt det har varit idag.. med solen stående rakt ovanför skallen. Jag, min familj och många andra likartade har i dag Gjort Rom.

Sprungit gata upp och ned, sett vartenda skrymsle och ständigt befunnit i gassande sol. Men jag har sett mycket som jag aldrig sett förut och det är kul, fotat mycket som jag inte kunnat göra förut och det är kul, och en utmaning.

Men jag har tagit tjuren vid hornen och lyckats få några fina bilder. Imorn ska vi upp sex för att köra sista slutspurten här i Rom, mitt på dan bär det nämligen av mot terraccina och havet.

Nu äre godnatt som gäller. Efter att jag pratat med min älskling på skype!

(ANDREAS)

1 kommentar:

Sara den underbara! : ) sa...

Du gör kärleken så fruktansvärt underbar, även fast du är x antal mil och länder i från mig! Jag saknar dig och väntar ivrigt på dig här hemma. <3