fredag 24 april 2009

Spegeln, spegeln på Ljusnan är...




Tjena. Jag är i Järvsö. Det är fint här, och jag fascineras av miljön varje gång jag åker hem. Speciellt denna årstid, när vinter vår och sommar flyter samma till något med ett namn som vinårmar. Det är grymt. Nåt som inte är lika grymt är att jag verkar ha förlagt mitt linsskydd till kameran. När jag kom hem i dag låg ljusnan stilla vid vår strandkant, endast en och annan ankfamilj kunde bryta vad som annars såg ut att vara en spegel. Om jag lyckats har ni inte fattat än, insett att bilden ovan är roterad 180 grader ccv. Nu sitter jag hemma hos sara, hon sover och använder hennes frisörstol som arbetsyta. Det här kan nog vara det sämsta blogginlägg jag nånsin knåpat ihop, det är nog för att jag är trött och inget hellre vill än att kliva upp med solen, bemästra den och avbilda min idyll till hemby på rätt sätt.
Nu tänkte jag läsa ut Flickan som lekte med elden.
Nu har jag lekt massa med Italian och Bold också, coolt.

Godnatt, och puss till sara även fast du ligger mindre än en meter ifrån mig!

(ANDREAS)

Inga kommentarer: